سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یامعین الضعفاء
 
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک

عطر محرم وزید، باز در این روزگار

 



 

 

حلال جمیع مشکلات است حسین

    شوینده لــوح سیئات است حسین

ای شیعه تو را چه غـم ز طوفان بلا

    آنجا که سفینه‌النجات است حسین

 

 

حضرت امام حسین (ع) می‌فرمایند:

گواهی می‌دهم که من از راه تکبر و خودخواهی و یا به قصد فساد و ستمگری بر ضد حکومت بنی‌امیه قیام نکرده‌ام. خروج و قیام من تنها برای اصلاح طلبی در امت جدم است. اراده امر به معروف و نهی از منکر دارم و می‌خواهم به روش جدم و پدرم علی‌بن ابیطالب (ع) رفتار کنم. هر کس از راه حق و حقیقت مرا پذیرفت، طرف حسابش حق متعال است، و هر کس که قیام مرا مردود دانست، من در راه هدف خود ثابت قدم و شکیبا هستم، تا این که خداوند میان من و این ملت به حق و حقیقت قضاوت فرماید، که او بهترین قاضیان است. بحارالانوار، ج 44، ص 329



[ شنبه 91/8/27 ] [ 9:46 عصر ] [ فولادپور ]

درباره وبلاگ
برچسب‌ها
امکانات وب