سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یامعین الضعفاء
 
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک

پیام راهپیمایان

راهپیمایان 21تیر، در پایان مراسم با قرائت قطعنامه ای در 7بند بر گسترش حجاب در جامعه و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مسجد گوهرشاد در 21تیر 1314تاکید کردند. از جمله بندهای این قطعنامه می توان به این موارد اشاره کرد:

- ما راهپیمایان از قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در 77سال قبل در چنین مکانی تجلیل می کنیم و حمله وحشیانه دژخیمان رضاخان قلدر به تحصن مردم، آن هم در مسجد گوهرشاد - خانه امن الهی - را به شدت محکوم می کنیم.

- ما دلسوزان انقلاب اسلامی از مسئولان حکومتی می خواهیم نسبت به اجرای طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه ها، جلوگیری از پخش سریال های خارجی و داخلی که مروج بدحجابی است، ایجاد فیلترهای دیجیتال و الکترونیک برای مقابله با ماهواره ها، احیای اصل هشتم قانون اساسی مبنی بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، جلوگیری از عوامل بی حجابی و بدحجابی و عرضه پوشاک مناسب به جامعه اقدام کنند.

- ما تجمع کنندگان در این محفل معنوی، از تمام دولت مردان و دستگاه های اجرایی می خواهیم که تعهدات و وظایفی را که شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای حفظ حجاب و فرهنگ سازی عفاف و برخورد با مظاهر و عوامل فساد مصوب کرده است، از بوته فراموشی درآورند و نسبت به ترویج ایمان، تفکر، فرهنگ علم و دانش در نسل سوم و چهارم انقلاب، اقدام کنند و به موازات فعالیت های اقتصادی، فعالیت های ارزشی را گسترش دهند.



[ شنبه 91/4/24 ] [ 10:30 صبح ] [ فولادپور ]

درباره وبلاگ
برچسب‌ها
امکانات وب