سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یامعین الضعفاء
 
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک

گفتم:

دنبال یکی می گردم که حرفامو،

هروقت دلم خواست وهرکجا بودم فقط به اون بگم اونم خوب بشنوه،

به کسی نگه،خوبم درکم کنه.

گفت:

اون گمشدت منم که حرفات رومی شنوم ودرک می کنم

 ودرد دلهات روپیش خودم نگه می دارم،

بامن حرف بزن هروقت که دوست داری،

هرجورکه دلت می خواد.

گفتم:

میخوام دوستم داشته باشه ومنو هیچ وقت ازیاد نبره!

گفت:

منم قبل ازاینکه تودنبالم بگردی دوست داشتم...

ویادتوازخاطرم نمی بردم وبه یادت بودم.

گفتم:

حالا جداازشنیدن درددلم،کاری هم برام می تونی بکنی.

گفت:

بله،نه فقط می تونم مشکلاتت روحل کنم،

بلکه بدون اینکه بهت بگم هر جورصلاح باشه کاراتودرست می کنم.

گفتم: 

اگه یه وقت کاری بکنم که دوست نداشته باشی،بعد دیگه ولم می کنی؟

گفت:

نه دلم می سوزه،ناراحت میشم اما رهات نمی کنم وبرات دعا می کنم،

فقط یادت باشه منو فراموش نکنی.

گفتم:

چه کارکنم رابطه مون محکم تروقوی تربشه؟

گفت:

رسم دوستی ومحبت اینه که همه می دونن:به یادم باش،

بامن حرف بزن وهمینطوری که کارایی روکه دوست داشتی انجام دادم،

توهم هرقدرتونستی کارایی روکه من دوست دارم انجام بده و...!!

گفتم:

وچی؟!

گفت:

ویه کارمهم ترازهمه...

من یک گره بزرگ دارم که فقط به دست خودخدا بازمیشه

ولی تواگه دعا کنی خدازودتراونوبازمی کنه.

گفتم:

یعنی خدا با دعا کردن من این گره تورو وامی کنه...!!!

گفت:

بله مطمئن باش واصلا"وقتی تودعا کنی،

خود به خود کلی ازغم من کم میشه.

گفتم:

خیلی دوست دارم وبرای بازشدن گره کارت دعا می کنم...

توهم منورها نکن.

گفت:

منم خیلی دوست دارم وتا همیشه همراهت خواهم بود

فقط یادت نره منو فراموش نکن وهر کارم کردی

بازبرگرد پیشم وضمنا برام دعا کن

...حتما..زیاد دوست عزیزم!  



[ شنبه 90/9/26 ] [ 7:18 عصر ] [ فولادپور ]

درباره وبلاگ
برچسب‌ها
امکانات وب