سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یامعین الضعفاء
 
لوگوی همسنگران
طراح قالب
معببر سایبری فندرسک

امام خامنه ای با اشاره به جنبش "وال استریت" در آمریکا، آنرا مسئله مهمی خواندند و افزودند: اگر چه مقامات آمریکایی در ابتدا تلاش کردند تا این حرکت اعتراضی را کوچک نشان دهند اما اکنون مجبور به اعتراف شده اند.
معظم اله با اشاره به سکوت چند هفته ای رسانه ها و مقامات آمریکایی در قبال جنبش اعتراضی "وال استریت" خاطر نشان کردند: مدعیان آزادی بیان بعد از آنکه مجبور به اعتراف به این حرکت اعتراضی شدند، با آن به شدت برخورد کردند و چهره واقعی آزادی بیان، حمایت از حقوق بشر و حمایت از آزادی اجتماعات در نظام سرمایه داری و لیبرال دموکراسی را نشان دادند.
ولی امر مسلمین جهان که در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه سخن می گفت، با تاکید بر دست نوشته های چندین هزار معترض در آمریکا که خود را نود و نه درصد و اکثریت ملت آمریکا معرفی می کنند، افزودند : مردم آمریکا در واقع به حاکمیت اقلیت یک درصدی بر اکثریت نود و نه درصدی  معترض هستند که مالیات و پول مردم آمریکا را هزینه براه انداختن جنگ در افغانستان و عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی میکنند.
امام خامنه ای تأکید کردند: ممکن است حکومت آمریکا با شدت عمل، این جنبش اعتراضی را سرکوب کند اما نمی تواند ریشه های آن را از بین ببرد.
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای خاطر نشان کردند: ریشه های این حرکت در آینده آن چنان گسترش خواهد یافت که نظام سرمایه داری آمریکا و غرب را زمین خواهد زد.



[ شنبه 90/9/26 ] [ 7:4 عصر ] [ فولادپور ]
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع هزاران نفری بسیجیان:
مقام معظم رهبری تأکید کردند: حرکتهای اسلامی ملتها بدون شک ماندگار و پیش رونده است و با بیداری پی در پی ملتها، دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می شوند و شوکت و اقتدار اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.
حرکت رو به پیشرفت ملت ایران در 32 سال اخیر و پیروزی ملت بر چالشهای گوناگون دشمنان، نکته ای بود که رهبر انقلاب با استناد به آن تأکید کردند: ملت ایران با همین فرهنگ و آموزه ها، بسیاری از ناممکن ها را ممکن کرده و با استمرار همین روحیه، پیروزی قطعی را نصیب خود خواهد کرد.

ایشان، تلاش قدرتهای غربی را برای سرکوب و منحرف کردن حرکت اسلامی ملتهای منطقه، تلاشی ناکام دانستند و تأکید کردند: جریان آگاهی و بیداری اسلامی که فعلاً در منطقه عربی شکل گرفته، دنیا را تحت تأثیر قرار داده و حرکتهایی که در امریکا و اروپا دیده می شود نشان دهنده تغییرات عظیمی است که دنیا در آینده شاهد آن خواهد بود.

رهبر انقلاب تأکید کردند: حرکتهای اسلامی ملتها بدون شک ماندگار و پیش رونده است و با بیداری پی در پی ملتها، دست نشاندگان استکبار یکی پس از دیگری از عرصه خارج می شوند و شوکت و اقتدار اسلام روز به روز بیشتر خواهد شد.



[ شنبه 90/9/26 ] [ 6:45 عصر ] [ فولادپور ]
<< مطالب جدیدتر ........

درباره وبلاگ
برچسب‌ها
امکانات وب